lördag 10 december 2011

Framme !!

På torsdagen förfestade vi på grannens rum sen va vi ute hela natten på en bar/klubb som vi trodde skulle vara super hypad, dock så såg det mer ut som en fritidsgård några för många öl senare hamnade vi på ett lite annorlunda ställe .. eh haha jag säger inte mer en transa.

Efter drog vi på efterfest hem till mig och min roomies hotell rum, så ja sov en del på flyget kan jag säga. Kan nog förklara hur jag lyckades somna med ett glas vatten i handen som jag spillde ut på hela mig själv .. 

I Geneve så mötte vi en fransman som tyckte det var jävligt najs att köra fort på serpentinvägar .. Han sa "Oroa er inte jag kör aldrig så här med gästerna." Haha hur kunde man inte vara orolig !!

Väl framme möttes vi av vår hotell manager, super trevlig !! En god middag senare så gick vi och kollade på vår lägenhet, får lägga upp bild på den senare .. Delar rum med två andra tjejer.

Sen drog vi ut för att hitta lite säsongare bilder nedan :














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar