torsdag 12 januari 2012

Vardag

Denna veckan började underbart .. härlig skidåkning och en riktigt kul utgång ! Men all good things måste ha ett slut så igår kväll fick låten "krossa alla fönster" .. en heeeeelt ny innebörd. Btw nu funkar inte värmen i lägenheten heller så i natt sov jag i jacka .. yey .. 

Krossa alla fönster, slå in hans dörr
Låt honom veta, att inget är som förr
Säg som det är nu 
Finns ingen väg tillbaks för nån som är en loser
Ett riktigt jävla as
Ett riktigt jävla as
Ett riktigt jävla as
Ett riktigt jävla:

Så här ser typ en dag ut :
Vaknar vid fem av att det är svinkallt
Runt 05:55 ringer min klocka jag och Isabell börjar snacka så vi ska vakna sen runt tio över går vi till jobbet, idag var det min tur att hämta baguetterna ( yey idag slapp jag hjälpa bagarna haha ) .

Sen jobbar man till runt elva och idag var vi super trötta för vi var ute igår ( sämsta kvällen någonsin på hela denna jorden ) så vi ligger nu i lägenheten och chillar men det är mys det med !! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar