fredag 30 mars 2012

HEMMA

Efter 118 dagar så är jag hemma. Känns helt sjukt, känns som att dessa månaderna aldrig hänt och som att hemma inte heller finns. Känner mig lite förvirrad så att säga, mitt rum är det vackraste på jorden. Efter att ha levt på en yta på tre pers på mindre än mitt rum + våningsäng så är min säng min käraste ägodel. 

Hemresan var ju intressant .. vi blev alla as fulla och skulle säga hej då till folk. Jag sa hej då till så många underbara personer och på fyllan så var vi på Chazley där Shaft spelade som spelade en låt för alla oss i personalen. Fan vad vi dansade! Sen gick jag och la mig på hotellet och glömde helt bort att fan jag ska ju hem .. ett telefon samtal senare "Emma var fan är du, vi skulle åkt redan!?" så sprang jag ner med mina grejer. Bland annat med mitt kvarglömda skidfodral då mitt ubersnygga dynastar fodral tydligen är för barn? Hur hände det liksom?

Väl på flygplatsen räcker inte mitt extra bagage och extra utrustning till med vikten så jag får ta på mig allt och check in tjejen tyckte jag skulle ha mina pjäxor på mig  .. fy flate som Finn Thore hade sagt.

Sa hej då till den underbara personalen fan vad vi haft goa stunder.

Nu ska jag krama min säng, kommer med massa mer update om säsongen vad som hände tips om Serre Chevalier om man ska dit och sådant senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar